Postup reklamace
Postup č.1
Kupující je povinen překontrolovat svou zásilku přímo při dodání od dopravce (pokud by byla rozbitá apod.), jinak reklamace způsobena převozem nebude uznána. V případě, že kupující zjistí závadu zboží vzniklou nevhodnou manipulací při dopravě, zásilku nepřevezme.
Odpovídáme za vady, která má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. V případě zboží s vyznačenou dobou použitelnosti odpovídáme také za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití.
Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky.
Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).
V případě, že chcete vrátit zboží a peníze zpět ve lhůtě 14 dnů - jedná se o odstoupení od smlouvy (tuto možnost lze využít pouze nakoupením produktu z e-shopu, nikoliv na prodejně.
Další podrobnosti najdete v obchodních podmínkách
Postup č.2
Vyplnění, podepsaný formulář naskenujte nebo vyfoťte a zašlete jej na email: info@fytoshop.cz nebo s produktem navštivte jednu z našich prodejen.
Postup č.3
Po vyzvání z naší strany e-mailem či telefonicky - zabalte zboží a zašlete jej zpět na adresu: Kollárova 16, 301 00 Plzeň.
Postup č.4
Vyčkejte dle instrukcí na nové zboží ve stejném rozsahu
Postup č.5
V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat na tel. čísle +420 603 251 189 nebo 777 039 030